15 oktober 2011

And action!

Befinner mig i vår vackra huvudstad på min första konferens utan ansvar i år. Smått fantastiskt men ändå smått konstigt. Jag ät inte van med att bara vara vanlig besökare och jag finner det väldigt svårt att klä av mig rollen som EventManager. Då i det avseendet att jag ser på mötena på ett visst sätt och funderar ut förbättringar.

Inget illa med det, men det har blivit min lilla yrkesskada. En som jag, för att vara ärlig, är smått stolt över. Jag antar att jag nu ser vikten av den uppgiften på ett nytt sätt. Jag är mera medveten om den. Plus att jag verkligen gillar den uppgiften och har svårt att slita mig ibland.

Hur som helst så har jag haft en trevlig dag och en bra start på helgen. Bortsätt bussresan; den var smått högöjudd och ibland trodde man sig vara omringad av dagisbarn. Den ljudnivå var det allt som oftasr. Hur som så tror jag att resten av helgen kommer att bli fantastisk och så får man träffa många fantastiska människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar