16 oktober 2011

Our God is able

Andra konferensdagen är till ända och jag måste ärligt säga att jag tycker det kommer att vara skönt att få vara ensam hemma plus att få finna lugnet och tystnaden igen. Först är det bara ett sista konferensmöte och bussresan hem.

Missförstå mig inte, jag tycker det ha varit en fantastisk intressant och utmanande komferens. Idag på kvällsmötet fick jsg även sitta på första raden dels för att de ville få den fylld och dels för att jag var förebedjare. Då måste jag ju också erkänna att jag kännde mig väldigt hemma där på första raden.

Som sagt har det varit en bra konferens, och nu vet jag också var jag kommer stt spendera denna helg nästa år; i Stockholm på Hillsong Conference. Trots en bra helg i Nyland så saknar jag nu Vasa och Sion.

1 kommentar:

  1. ja va på hillsong conference i åår här i london å de va awesomee.

    SvaraRadera