19 oktober 2011

Free time

Vårt kylskåp lever fortfarande ett helt eget "lysa-eller-inte-lysa"-liv. Trodde att jag kommit på problemet och köpte en ny lampa som jag bytte igår. Idag är vi tillbaka till det gamla problemet. Ibland lyser lampan, ibland inte. Smått irriterande. 

Har annars spenderat x antal timmar med att skriva mitt första uni. arbete. Grupparbete om arbetarpension. Intressant? Javisst! Aktuellt? Nope. Eller på ett sätt, men ändå inte. Och egentligen är det inte så överdrivet intressant, men jag får det gjort utan att tråka ut mig. 

Höstlovet har startat, men personligen så tycker jag att det inte gör så stor skillnad. Jag vet också att det finns många som tycker min skolgång är smått ... frånvarande? ... och jag vet att min betydelse av lov inte värderas lika högt som andra värderar sina lov. Jag har ändå en hel del ledig tid. 

Därför ser jag fram emot de programpunkter jag har i mitt liv: roadtrip imorgon, ledarsamling på fredag, möte i Sion på söndag, får ännu se om jag får någon uppgift till mötet (skulle inte sitta helt fel), och sedan ännu en ledarsamling på söndag kväll. 

Från i somras; en mycket fin dag i Helsingfors. 
En vecka sedan jag klippte mig nu, och jag börjar vänja mig vid min nya frisyr. En frisyr jag lovar visa er någon av de närmsta dagarna. Trevligt höstlov allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar