18 oktober 2011

He is on our side

Tjollahopp! Har varit i skolan idag i hela tre timmar. Rekord för denna vecka, och även sista timmarna denna vecka. Eller jag ska dit för att avsluta ett grupparbete på torsdag, men ändå. Sedan har man då ledigt tills därpå följande måndag; alltså en och en halv vecka. Vad göra?

Det lär vara höstlov här denna vecka, men jag har helt tappat konceptet med allt vad som heter "-lov". Välkommen till universitetslivet. Fast jag är ju egentligen hur som helst ledig. Inte så mycket att skryta med eftersom jag är ledig allt nu som då. Låter bra, men inte i längden.

Förutom föreläsningen sprang jag på en av mina gamla vänner på minimani, sett på film tillsammans med Sannah med värsta fredags-stuket. 

Lite bilder från Action:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar