10 oktober 2011

I remember; more than thousand words

Jag kommer ihåg: Julshowen. Penkkis. Morgongymnastiken under EC (EasternConference). Utmaningen i uppgiften som EventManager under både EC och Sommar Konferensen. Studenten. Gemenskapen under Sommar Konferensen. Mina arbetsdagar på kontoret under sommaren. Bilresan till nyland. Alla kvällar med de bästa. MVV. Action förra året. Den röda filten. SummerChallenge. Kroatien. Bosnien. Mostar. Konserterna. Gemenskapen. Kvällarna med gänget. Alla fina människor. 

Allt detta är en del av de senaste två åren i mitt liv. Det finns så mycket mer jag kommer ihåg. Människorna och upplevelserna. Wow, vilken välsignelse att få vara med om allt det jag fått vara med om. Och det kommer mer. Mer att förundras över. Mer att uppskatta och värdesätta. 








































Livet 

1 kommentar: