11 oktober 2011

I'm not a morning person

Steg upp tidigt imorse. Så tidigt så att Jossan frågade mig om jag gick i sömnen när vi råkade varandra i hallen innan jag åkte. Jag åkte hemifrån innan henne. Det händer typ aldrig. Förutom idag. Hur klarar folk av att stiga upp så tidigt?! Jag borde definitivt jobba på min disciplin. 

Har i princip suttit på föreläsningar hela dagen samtidigt som jag knåpade ihop en artikel om föreläsningsserierna. Jag var alltså på en studiedag om barnskyddsfrågor och det var faktiskt ganska intressant för det mesta. Passa ganska bra in i mitt huvudämne också generellt. Plus att det inte var så dumt med en timlön på ungefär 57 euro. 



På fredag åker jag ner till Helsingfors över helgen. Ska bli skönt att komma bort lite och samtidigt få träffa fina människor igen. Det var en stund sedan sist. Plus att jag kommer att få åka på min fjärde konferens för i år, och även den första jag får åka på endast som besökare. Tänk, vara med på en konferens och inte göra något. Skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar