12 oktober 2011

Look around you; appreciate what you have

Vild, galen, frimodig eller impulsiv? Välj en av de orden, eller kanske allihop, men det har jag åtminstone varit idag. Jag åkte och klippte mig idag och kom hem med 20cm kortare hår. Tro det eller ej.

Bild kommer antagligen senare, just nu försöker jag bara vänja mig vid att se ett annorlunda jag varje gång jag går förbi en spegel. Smått hemskt måste jag nog säga att se frisören klippa bort 20cm hår. Det är bara lite annorlunda, och lättare. Hah, jag kommer att minska min schampo/balsam konsumtion med hälften!

Jag kan också säga att det känns smått fantastiskt att ha något program på dagarna och inte som förra veckan när jag inte hade något. Tänk vad som egentligen krävs för att vi ska uppskatta det vi har runt oss. Det betyder att vi måste mista något för att inse vad vi egentligen har. 

Livet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar