11 november 2011

A day without responsibility

Ja måst säga att de ha vari en rätt så skön dag. Har inte gjort så mycket och har försökt hålla mig bort från allt vad som heter arbete i någon form (Sion, Uni.). Sannah var tvungen att hålla i mig lite dock under dagens SFC. Men jag tycker jag lyckades ganska bra. Fint SFC var det också med väldigt bra predikan!

Det är bra att nu som då ta ett steg tillbaka, koppla bort allting och bara vara. Idag tog jag en sådan stund. Bara jag, inga bekymmer, inge jobb. Bara lugn och ro, en film och Hans närvaro. Nödvändigt och skönt. 

Jag har också varit till Tritonia en sväng tackar nattlånen och den som kom på det! Sedan har jag varit på en av mina vänners födelsedagsfest. Måste säga att det var riktigt skönt att göra något man inte gör varje dag och i ett mycket fint umgänge men som man inte är med så ofta. 

Fina människor. Ett steg tillbaka. Klä av sig allt ansvar för någon timme. Känn lättnaden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar