10 november 2011

Greetings from Denmark

Dagen överlag har inte varit den bästa. Utan snarare tvärtom. Just nu känns det som om det bästa är emot mig och inget fungerar. Jag skulle behöva en semester! Nu undrar säkert någon hur det kommer sig att någon som aldrig är i skolan behöver semester, men ska vi byta liv en dag så vet du nog.

Så jag har varit på en väldigt trög föreläsning om metodik. Fantastiskt. Kan ju säga att det kanske inte är den intressantaste kursen, men nödvändig. Sedan har jag varit till Sion en sväng på OPEN. Jag har jobbat med mitt huvudansvar och ibland är det inte så lätt. Idag var det igen tacksam uppgift.

Så, när det damp ner ett e-mail från Danmark kunde man inget annat än att bli glad! Vår danska som kommer att bo har under tre veckors tid i december har nu hört av sig för första gången och vi ser verkligen fram emot att hon kommer! Kommer att bli både spännande och roligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar