9 november 2011

Love will make you smile

Dimman har legat tät större delen av dagen, endast några få klara timmar. Därtill konfunderingen över att när man ser ut genom mitt sovrumsfönster ser man nästan inget pga. dimman, men går man till köksfönstret är det klar sikt. Med andra ord ett mycket fint och häftigt väderfenomen har man fått se idag. 

Idag har jag fått jobb över nyår. Skrivit en tent. Hämtat ett paket från posten. Lagat "lyx-middag" (stekt laxmedaljong med potatismos). Nog för studeranden, och varför skulle man inte lyxa till det lite när "sambon" fyller år imorgon! (Grattis!). Därefter tog det inte länge innan hon åkte och sedan kommer hon att spendera natten hem-hemma. Så, nu får jag inte sjunga för henne imorgon bitti med min finaste nyvaken-stämma. 

Jag har också haft farsan hit på besök för att fixa lite smått här-och-där. Så nu är äntligen skafferiet färdigt med alla hyllor och så har vi äntligen krokar i hallen! Kvällen avrundades med en film och en liten hjälpande hand åt min fina vän som har finska-föredrag imorgon samt psykologitent. Lycka till! 

Nu kan jag äntligen dela med mig av bilder igen efter att jag återupplivat min kamera. Woho! Så, bilder från idag:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar