18 november 2011

Movies and an emerging Christmas

Gjorde kanske veckans smartaste beslut idag; skippa kursen i ungdomars psykiska hälsa och istället vila upp mig och se till att bli frisk. Om jag knappt orkade sitta två timmar på föreläsning igår, så var fyra timmar idag och sex timmar föreläsning imorgon smått överväldigande. 

Så, jag har slöat hela dagen medan jag sett film efter film. Så även igår då jag inte kunde somna tills klockan var lite före 6 på morgonen. Jag har sett massvis med filmer, har tappat räkningen men jag tror åtminstone fler än tio. Hittat några riktigt fina filmer. T.ex. A Princess for Christmas. (vänta i 4 sec. och tryck på "continue as a free user" för att se filmen)

Därav en begynnande julfeelis och lite julmusik. Borde åka hem-hem efter min julgran, julpynt och ljusstakar så att man får pynta lägenheten tills lillajul - då också vår danska kommer. 

All I want for Christmas is You

1 kommentar:

  1. Superbrafilm! Just i min smak.. Men kan man se andra filmer där också? Hur hittar man dem i så fall? :)

    SvaraRadera