28 november 2011

A second chance

En dag som har ägnats mycket åt tankar och funderingar. Dels mitt förflutna, de senaste tre åren och förstås framtiden. Människor i ens förflutna, människor som finns runt mig idag och de människor jag ännu inte känner.

En rätt så filosofisk dag med andra ord. Har överlag kanske inte varit på det bästa humöret, utan har helst stängt in mig för att få vara ensam. Har ändå haft en fin middag med mina kämppisar, min far har varit hit en sväng och jag har varit ut på stan en sväng på jakt efter julklappar; men inge napp. 

Har kollat julfilmer, främst disney, och inser att det är första december på torsdag samt årets första julfest äger rum på fredag. 

Jag önskar ni kunde förstå hur mycket som har hänt och som jag har varit med om de senaste 3,5 åren. Jag fick en andra chans att leva! Mycket tack vare fantastiska människor och bästa församlingen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar