27 november 2011

Beautiful Sundays!

Min första lediga söndag på länge, vet inte riktigt hur länge faktiskt. Skönt har det varit och också väldigt lägligt med tanke på att det har varit vår danskas första dag här idag. Jag måste ändå säga att jag vill tillbaka och jobba. Så, nästa söndag är det eventmanager som gäller. Woho!

Som sagt är det första dagen vår danska, Pernille är här hos oss, och idag har vi varit på lillajuls-marknad i Solf samt hälsat på hos min mamma en sväng idag. Efter flera timmar på marknaden och lite glögg hem-hemma åkte vi till Sion på välgörenhetskonsert. Mycket fint var det! 

Kvällen spenderades först med pizza med fina människor och sedan filmkväll här hemma med Pernille och så avslutade vi dagen med att sitta och diskutera i nästan två timmar. Jag tror det kommer att bli tre mycket bra och spännande veckor medan hon är här!

Min lillajuls-helg/första advent i bilder! (vissa bättre än andra)

Lilla Juls middag hem-hemma
Julmarknad på Stundars
Jag och en smått intressant mössa bland många andra vi hittade
Stundarsgrisen (ett måste!) och Solis 
Från dagens välgörenhetskonsert i Sion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar