5 november 2011

Swing the doors wider

Allhelgona. Var idag hem till mor på fin middag och så fick jag äntligen min bil tvättad! Så, nu har den en lite grå-silvrigare nyans än den tidigare grå-bruna nyans den hade. Tyvärr skiner den väl inte så länge till eftersom den är tillbaka på gatan.

Eftersom det är allhelgona var vi även en sväng till gravgården för att tända några ljus och minnas de som gått före oss. Det är dagar som dessa - och även varje dag som går - man är glad att man inte förlorat någon nära på väldigt länge. Tacksam.

Det är också alltid lika trevligt att spendera kvalitetstid med familjen, även om jag bröt upp relativt tidigt för att åka hem till mig på filmkväll. En riktigt fin och lugn lördag och imorgon är det då favorit-söndag i bästa församlingen. Jag kan fortfarande inte förstå hur jag fått den nåd och möjlighet att få vara med där och tjäna. Lycka! 


Life 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar