6 november 2011

You're not a victim of your circumstances

Söndag i favoritförsamlingen. Denna gång som mediaskötare under mötet. Allt gick väl rätt så smärtfritt trots tre filmer, två lovsångspass (nattvard) och många bilder till predikan (hela 35st.). Men det var ju favoritpastorn som predikade så man väntade sig många bilder, men det är så bra arrangerat att man inte behöver ta någon stress. 

Det har gått och blivit november och snart är det jul, bara sju veckor kvar nu. Det är med andra ord dags att fundera över julklappar och det är ingen höjdare. Jag tycker om att ge, men att hitta vad man ska ge det är en helt annan historia. En knepig sådan.

För att avsluta dagen har jag haft filmkväll med min (förra) lifeledare och skrivit av mig lite. Nu har jag ännu två lediga dagar framför mig och har nästan bestämt mig för att göra ett försök att skriva en ny novell. Det är nästan på tiden tycker jag. Någon som har några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar