21 november 2011

To find your inner grandmother

Besvikelsen sköljde över mig idag då jag kikade ut genom fönstret och fick se en värld utanför grå och dyster. Det vita täcket var borta och med den julstämningen. Inte för min kämppis Jossan förstås som direkt hon kom hem idag började pynta lägenheten och ikväll har hon satt upp en enorm julstjärna i sitt fönster. 

Idag har jag skickat in min hemtent som har deadline imorgon, skulle ha skickat in den tidigare men när man har så mycket fritid skjuter man bara fram allt man borde göra hela tiden. Jag har också varit på den fjärde filmen i Twilight-serien. En mycket bra film och den har nog en plats i min filmhylla brevid de andra. 

Imorgon ska jag till skolan på föreläsning innan jag ska försöka klä ut mig till mommo, dra på mig halaren och gå på teatersitz. Det är bara det att jag inte äger så många mommo-kläder. 

2 kommentarer: