22 november 2011

Grandma for one day

Har idag frusit som bara den och därav sovit med täcke, två filtar, stickasockor och vantar. Jag har också varit på föreläsning, skickat mail åt vår danska som anländer på lördag, varit på loppis, fyndat mommo-utstyrsel och sedan kommit hem för att föråldra mig tills kvällens sitz. Men innan vi drar igång med sitzandet blir det Pleppo live - välkomna till mommos!

Så, nu har jag skrattat massor och är en autograf (egetligen två) rikare; av Ted&Kaj. En fin kväll blev det och jag har förstås också invigt min halare. Kanske nog man kan vänja sig vid att vara universitetsstuderande ändå. Halaren är ju ganska rolig att ha på nu som då.

Nya surtanten i trapphuset?? ;)
Idag är det annars fyra månader sedan Utøya. Tänk vad tiden går. På söndag har vi ännu en deadline och det är första advent. Kanske det bara är att inse: snart är man gammal på riktigt!

1 kommentar: