11 december 2011

I know You´re here, even when I can't see Your face

Dagen har spenderats dels i Sion, bästa stället man kan vara på en söndag om man frågar mig. Efteråt bänkade jag mig i soffan och såg några filmer samtidigt som jag skrivit en recension och skickat in den till ÖP, så den kanske ni ser på deras hemsida imorgon. Eventuellt. 

Sista delen av kvällen spenderades med min kämppis då vi talade i lite över en timme innan hon skulle sova. Den kommande veckan kommer att innehålla mer program än de föregående veckorna, men jag ser nog fram emot det!

Denna vecka kommer att innehålla bl.a; två studiebesök, projektarbete (inkl. presentation), en tent, julshopping, två julfester (ska vara eventmanager på det ena), avskedsmiddag, ledarsamling, paketering inför God Jul Vasa - projektet och förhoppningsvis bio. Säkert har jag glömt något plus att det kommer att dyka upp mer allt eftersom. I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar