12 december 2011

Because you said you're sorry

Projektarbete, åka en sväng till biblioteket, veckohandla, laga mat, besök och sedan fightas med DVD-spelaren som först började strejka men som till sist hade mage att t.o.m äta upp en av mina filmer. Utöver DVD-fighten så har jag haft en skön kväll ensam hemma. 

Projektarbete om incest. Så, när jag kom till biblioteket och inte hittade något i hyllan gick jag och frågade i en av expeditionerna och efter att personen bakom disken sökt i databasen en stund så sade han att alla var utlånade. Vad är oddsen?! Efter ytterligare en liten stund hittade han dock en bok åt mig. Tritonia imorgon då. 

Nu är också halva julkalendern öppnad och jag känner paniken gällande alla julklappar komma krypande. Jag ska ha julhandeln klar denna vecka. Så, önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar