6 december 2011

Independence day

Jag har blivit så dålig på att ta bilder hit till bloggen, men jag antar att jag lever alla stunder fullt ut istället för att dokumentera dem. Bra eller dåligt? Bedöm själva. 


Idag är det Finlands självständighetsdag, hela 94 år fyller vårt kära land! Så, dagen till ära tändes två blå-vita ljus i fönstret. Utöver det så har vi bakat julgodis, försökt sätta ihop vårt pepparkakshus; men det slutade bara med att jag sprang runt med en kylpåse lindad runt min tumme i princip resten av dagen. Nytt försök imorgon. 

Gamma bild, men samma godis bakades idag: Rocky Road. Mums!
En slö dag har det också varit, några NCIS-avsnitt har gåtts igenom. Kvällen spenderades delvis ensam hemma och då fångade jag lite inspiration och började skriva på en ny novell. Ärligt så känns det väldigt skönt att vara igång igen. Så, förhoppningsvis kommer den upp här på bloggen snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar