18 december 2011

Living the life I love!

Har spenderat närmare sju timmar i Sion idag. Har haft grymt roligt; stressigt och så på sina ställen och lugnt på sina ställen, men grymt roligt!

Kom dit 12-tiden och började med lite pyssel inför barnens luciatåg och packade små påsar till barnen med lite smått och gått. Jag har städat, tänt ljus, organiserat, planerat, insturerat och massa annat kul! Jag har fått träffa en gammal vän som varit i Sverige sedan sommaren och det var en trevlig överraskning.

Jag har stressat, haft tusen saker att tänka på och komma ihåg samtidigt då jag höll i en massa trådar för det mycket fina julspecial-möte vi hade i församlingen idag! Jag har sagt det förr, men jag kan inte annat än att säga det igen: Jag älskar min församling! 

Kvällen spenderades sedan hos Edith på filmkväll. Men här kommer lite bilder från dagens julspecial!

Felicia och Johannes sjöng och spelade grymt vackert!
Barnvälsignelse 
Violintjejerna + komp på piano
Luciatåg av söndagsskolebarnen

Stefan höll en liten apell och så Julia som dagens mötesledare
Jakob med team i slutet av mötet! Grymt bra och riktigt som pricken över i:et
Vi hade flyttat bort alla bänkar och burit in bord i salen istället. Mysigt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar