17 december 2011

Let it snow! Let it snow! Let it snow!

En väldigt lång dag har det varit. Först blev det väckning första gången kvart över fyra på morgonen för att föra Pernille till flygplatsen tills kl 5 för nu var det tyvärr dags för henne att återvända till Danmark. 

Återvände hem och sov några timmar till. Hade tänkt åka på ledarsamling, men förstås hörde jag inte min väckarklocka, så istället kom Jossan och väckte mig kl 12 och funderade vad jag ännu gjorde hemma. Nåväl, istället blev det lite städande, en sväng på stan på lite julshopping i folkvimlet. 

Efter cirka en timme åker vi till sion för att hjälpa till att paketera julklappar för God Jul Vasa-projektet. När vi var klara där och efter att jag hjälpt till att städa undan åkte vi och handlade lite och åkte sedan till oss och lagade mat tillsammans med lite gäster. 

Kvällen spenderades dels hemma, hem-hemma en stund, lite ut på längs Vasas vägar och till sist filmkväll. Plus kvällens stora bonus: det lade sig ett vitt täcke över Vasa igen! Nu är klockan mycket och jag ska vara i Sion om nio timmar. Alltså klockan 12 för att förbereda ett hejdundrande julspecial-möte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar