28 december 2011

Turn it around, open the windows of heaven

Överlevde första mötet - och nu är vi igång! MVV 2011-2012 är det nu som gäller hela veckan lång. Jag står för all media under tre möten/dag samt minst en timmes förberedelser/möte. Så det kan betyda allt från 6 timmars arbete/dag till 12 timmars arbetsdag. 

Nyårsafton kommer att bli vildast i arbetstimmar under själva veckan tror jag, men då ska man också sätta till alla timmar som vi roadat och kommer att roada också. Mysigt värre. Så jag har bestämt mig redan tidigare att jag ska ta söndag kväll ledig för att få åka till Vasa och favoritförsamlingen. 

Vore det inte för människorna och för hela konferensens syfte så skulle jag säga upp mig på fläcken. Idag har varit en riktigt anti-dag. 1 av 13 möten avklarade. Dagens goda var finaste Emilia som kommit upp från Karis, predikan, galna och smått genialiska idéer inför kommande program och sist men inte minst; den fantastiska "lasagnen" eller vad vi nu ska kalla den som vi lagade till nattmat! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar