13 december 2011

You bring the light and the shadows runs to hide

Inatt vaknade jag någon gång mellan klockan två och tre av en bedövande öronvärk i vänster öra. Slängde i mig två värktabletter medan värken höll mig vaken i några timmar. Läste senare också på nätet att man skulle sova i högläge så till sist somnade jag efter många om och men i soffan. 

Min kämppis var väl smått förvånad då hon hittade mig där imorse. Plus det faktum att vår danska gäst aldrig kom hem igår utan stannade uppe hela natten och kom bara hem på morgonen för att byta tröja innan hon for till skolan där hon gör sin praktik. 

Jag å min sida har spenderat större delen av den normala arbetsdagen på studiebesök med min klass. Däremellan var vi på lunch på ÅA där det också lussades av pedavoces. Kvällen har spenderats med att se Luciatåget i stan och sedan middag med kämppisarna och den enes andra hälft. 

Skön kväll har det varit och sedan imorgon kör vi full fräs med studierna samt julshoppingen - så länge jag får sova inatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar