25 januari 2012

Change?

Idag har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv igen. På riktigt. Godis&Limsa-strejka, motionera mera, äta ordentligt, läsa min 90-dagars bibelplan ordentligt och skriva minst två noveller. Så ser det ut idag. EC12 är mållinjen; jag vill se en ordentlig förändring inom dessa områden tills dess. 

Jag drömmer fortfarande om att en dag få publicera min egen novellsamling, eller åtminstone beställa en egen pocket med mina egna novellsamlingar. Det skulle vara fint. Fast, det lär nog ta länge innan den dagen är här. Om den kommer, men man kan ju alltid drömma. 

I övrigt har jag stigit upp tidigt och haft en av de bästa morgnarna på länge när jag var till bästa församlingen i någon timme. Har också ikväll haft fint besök och skrivit på en av mina halvfärdiga noveller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar