24 januari 2012

A gift from above

Vilken lyckad kväll det har varit idag! Sådär så att man till och med blir lite euforisk!

Större delen av dagen har jag sprungit runt i lägenheten och plockat, städat och skurat. Jag har varit till Tritonia efter två kursböcker (en nätkurs jag hoppade in på för att få något att göra i februari), varav den ena var väldigt tegelstens-lik. 

Ikväll har jag först varit på planerings-middag med finaste Sannah innan vi traskade hemåt till mitt för att ha vår första life-samling. Vi har fem väldigt fina tjejer med oss och vi hade tre fantastiska timmar tillsammans! Dela livet, drömmar, visioner, fått lära känna varandra - och skrattat, massor!

Man kan ju inte annat än att bli smått lycklig då en av tjejerna ger denna feedback: "Har varit på life ikväll. Första gången faktiskt. Och en jättebra första gång. Oj vad jag är glad nu. Ser verkligen framemot dessa lifeträffar eller vad man skall kalla det till. Nu är jag sådär jättemegaglad igen så att jag inte kan sluta le. Tack alla lifetjejjer för en underbarkväll :D"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar