29 januari 2012

Everything my heart could hope for

Som alla andra söndagar så har jag spenderat en stor del av min dag i Sion. Återigen som eventmanager, och idag dessutom en "trevlig" incident där den ena av våra skärmar mitt i mötet började strejka. Det ena ledde till det andra och till sist var vi tvungna att stänga av hela systemet för resten av mötet. 

Teknikens under alltså. I övrigt var det ett riktigt fint möte med en helt fantastisk predikan! Wow säger jag bara. Här kan du hitta dagens predikan och här hittar du pastorns egen blogg där han skrivit om undervisningen. Jag rekommenderar verkligen att ni lyssnar och läser detta! Bästa på länge. 

Kvällen har spenderats med finslipning av mitt tredje och sista bokreferat, film, bibelläsningsplan och som avslutning på dagen har jag läst undervisningen från pastorns blogg med skön lovsång i bakgrunden. Inget går upp emot söndagar! 


Hillsong Chapel - Stronger
Hillsong Chapel - Yahweh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar