1 januari 2012

Happy New Year!

GOTT NYTT ÅR kära läsare! Hoppas ni alla hade en fin nyårsafton. 

Min var fylld av stress och förberedelser inför kvällens möten, media på båda och planering och fixande för själva nyårsfesten. Tolvslaget blev till sist riktigt bra! Närmare 500 ballonger som kommer ner från taket och lovsång! Det kan nästan inte bli bättre. 

Jag hade en relativt bra dag. Mycket stress och frustration, men som vanligt ordnade sig allt i slutet. Det är fint att ha en Fader i Himlen som kan ordna allt! Tror att jag jobbade 16/17 timmar igår och nu har jag sovit ca 7 timmar. Ny dag och ett nytt år!

Det är roligt hur ens syn på saker ändras. Jag hade så sett fram emot en ledig kväll ikväll för att åka till Vasa; nu kan jag inte komma på varför jag skulle åka dit. Nyårsfesten ja, men egentligen? Jag har ju egentligen jobb här och dessutom tror jag inte det är så bra idé att köra tillbaka till närpes inatt när jag inte sovit så mycket i veckan och jobbat massor. Knepigt. 

Lite bilder från sista dagen på 2011 och nyårsfirandet.







 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar