30 december 2011

What would you do in my shoes?

Vad är det som gör en dag till en bra dag? Eller en dålig dag?

Jag gjorde en liten missberäkning här tidigare när jag räknade ut hur mycket jag skulle jobba som mest. Idag har jag jobbat 14 timmar i sträck på MVV och det är inte ens nyårsdagen. Tjoho. Före det sov jag ca 5 timmar, så man är ganska totalt slut. 

Till råga på allt har jag och en kompis i vår Fresh'n Live - planeringsgrupp stressat som jag vet inte vad och dessutom kokat över av frustration ett tag. Eller som jag skrev på FB: "..ända från tårna upp till huvudet så att det bara ryker ur öronen". Då av stress och frustration. 

Förhoppningsvis blir det nog bra i slutändan plus att vi nog sedan fick ett väldigt bra kvällsmöte. Dock är jag lite (ganska så mycket) frustrerad på att ingen verkar veta hur mycket man egentligen jobbar. Skulle vilja se någon av ledarna där få testa på det jag gör och se hur "lätt" det är. 

Frustrerad? Ja. Trött? Nej, övertrött. 7/13 möten avklarade, 3 dagar kvar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar