11 januari 2012

I live in Your freedom

Chockade mig själv idag. Det är smått pinsamt, men sant. Jag var uppe vid halv tio. Gick till skolan, spenderade två timmar på föreläsning innan jag återvände hem, gående. Så, jag var alltså hemma kl 12 igen och hade redan gjort något idag. Det pinsamma är då att kl 12 så sover jag oftast fortfarande.

Har man lite i skolan och är en kvällsmänniska så är man. Men! Det ska det bli en ändring på från och med nu! Jag tänker i alla fall försöka så gott jag kan och bli bättre med tiden på att stiga upp på morgonen. Imorgon så är det bokreferat nr1 som står på to-do-listan. Fast ett besök till FKF och någon timme i skolan ska jag också hinna med. 

Har idag också varit på café med finaste Sannah, och sedan på ledar-lifesamling. Riktigt uppmuntrande och fint att vara där, vi har inte haft life på länge nu och idag fick jag massor med inspiration inför den kommande egna life-starten. 

Och som bonus idag: ut och fota det underbara vintervädret tillsammans med Jossan! 






Livet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar