4 februari 2012

Different point of view

När jag åker upp i hissen efter någon timmes föreläsning i skolan inser jag chockat: jag glömde bort att blogga igår(!). Där ser man. Men, så kan det gå ibland och ingen större katastrof är det heller. 

För någon dag sedan fick jag ett mail om en kurs jag borde gå gick nu i helgen, så det var bara att ställa in kvällsplanerna för fredagen och åka till skolan. En intressant kurs är det också: Ungomar och hälsa, så jag klagar inte. Vår föreläsare är svensk och trevlig. Igår slutade vi lite på en timme innan utsatt tid; idag 2,5 timmar tidigare. Så, istället för att sitta i skolan 7,5 timmar har jag suttit 3 timmar varav det ca 45 min lunchpaus. 

Gårdagskvällen blev en lugn kväll med chill hos en vän medan vi såg två filmer och något serieavsnitt. Chill, prat och ro. Så kan man absolut spendera en fredagskväll! Nu tänker jag fortsätta min lördag med först lite studier i sociologi och sedan ikväll antagligen ett besök till kvevlax på MVV eko. Eller en skön filmkväll hemma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar