2 februari 2012

Wall of fame

Lyckades än en gång chockera en av mina kämppisar idag, med lite hjälp. Det var nämligen så att alla tre åt frukost samtidigt, det händer i princip aldrig. Utöver det har det varit en väldigt slö dag med tanken "jaha, å va ska man jör nudå??" på ständigt besök. 

Vi har även fått uppleva nästa klagomål av våra "trevliga" grannar i trapphuset. Idag kom disponenten och frågade om vi hade något fel på dörren, och svansande efter honom en gubbe som tydligen klagat på att vi smäller i dörren hela tiden så att han inte kan sova. Jag hade lust att höja rösten och säga att de istället kunde besöka våra grannar ovanför oss som ständigt håller oss vakna med sitt ständiga buller. All tack vare samhällets fördomar mot ungdomar + att vi är de nyinflyttade. 

Dagens projekt har blivit en "wall of fame" i mitt rum. En vägg där foton av människor som betyder mycket för mig och fina stunder i mitt liv som gjort mig till den jag är fått ta plats. Inkluderande utrymmer för nya människor och nya upplevelser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar