25 februari 2012

Friends will light up your day

Somnade på soffan igår och vaknade sedan med ett ryck klockan 07.05. Min första tanke var "nej, men snälla!" när jag insåg vad klockan var. Det faktum att jag somnat på soffan tyckte jag däremot att inte var så konstigt eftersom jag redan somnat där en gång men vaknat då min kämppis kom hem. 

Nåja, igår var jag dagistant igen, och fick sitta med sötaste 1-åringen i famnen stor del av dagen. Sedan övervakade jag vilan också, men hade svårt att inte somna själv. En fin dag faktiskt. Måste erkänna att jag kommer att sakna barnen lite då jag nu hänger undan dagistants-rollen igen. 

Kvällen spenderades i Sion på SFC. En fin kväll blev det med små överraskningar, skön lovsång och en helt fantastisk predikan av pastorn. Förstår nästan inte hur han lyckas varje gång. Nåja, hur som. Efter mötet satt jag och Sannah oss ner och talade en stund. Välbehövligt och alldeles för länge sedan sist!

Finaste Sannah 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar