23 februari 2012

You can always ask

Dagistant, dag två. Söta barn, gråtande barn, trötta barn, härjande barn och summa summarum; väldigt fina barn! De kan, om de vill. Somnade inte efter jobbet idag, men kommer att sova sött inatt innan jag återvänder imorgon för dag tre som dagistant denna vecka. 

Kvällen har spenderats i lugn och ro hemma i soffan med NCIS som sällskap. Fann även en smått rolig sak idag när jag såg igenom lite statistik för min blogg. Nu är det så att jag även kan se på vilka sökord/fraser man sökt på via t.ex google som länkat hit. 

Den fras som fångade mitt intresse var mitt fulla namn plus "pojkvän". Ska man vara smickrad eller? Nåja, smått smickrad är man väl kanske. Svar på "frågan"? Nej, jag har ingen pojkvän, och nej, jag har inte på gång något med någon heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar