12 februari 2012

He can move the mountains

Favorit-söndagar till all ära, men när man går och blir förkyld är det inte lika roligt längre. Men om man ser bortom snuvan så har det varit en riktigt bra dag. Som alla mina favorit-söndagar. 

Började dagen med lunch tillsammans med en vän innan jag åkte vidare till Sion för att vara eventmanager idag under mötet. Ett riktigt bra möte förutom det faktum att vårt media-system har bråkat i snart en månads tid. Man tror att man fixat det till varje gång - men då är det varje gång något "nytt" problem.

Kvällen har spenderat ensam hemma i soffan med en film och en hel del chat-rutor uppe. Jag har halvt bestämt mig för att trots allt inte åka till Tyskland i mars, siktar på något annat i vår istället -  vet inte vad än. Sedan har jag även försökt strukturera upp min tid för de fem deadlines jag har i veckan, varav två jobb-artiklar.

Jag tror det kommer att bli en grym vecka plus som pricken över i-et får man nyländskt besök till helgen! 

Livet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar