13 februari 2012

I know I'm loved for who I am

En "fin" början på veckan. Har känt mig totalklubbad av förkylningen idag på dagen och inte gjort mycket annat än legat på soffan och sett på NCIS. I och med att jag gått och blivit förkyld så rök också min socker-strejk. 

Imorgon är det alla hjärtans dag, och här i huset är det life-dag. Får se om jag hamnar att ställa in min för att jag är sjuk. Fast jag hoppas jag är frisk till onsdag. Man blir så rastlös av att vara sjuk. Mih.

Speciellt dagar som dessa är det extra fint med uppmuntran, denna får bli dagens:

Nu tyckt jag som så att ja vila skick dej en fin kram,
bara för att ja ha komi under funn me att du e en
jättenajs människa å e ha vari jättekul ti lär känn dej lite
å ja sir fram emot å hoppas att e blir ännu mera 
Å faktist, du gör ett superjobb i sion å överallt!
Tack! 
Glad alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar