27 februari 2012

Summertime

Sportlovet har dragit igång, men för mig känns det ingenstans. Mestadels kanske för att jag har varit föreläsningsfri och i princip ledig från skolan i snart en månad. Men nästa vecka blir det ändring på det. Fast en mjukstart blir det nog. Två hela timmar ska jag spendera i skolan nästa vecka. 

Fast på ett sätt märker man nog att det är sportlov - det faktumet att ingen förutom jag är hemma nu i början av veckan. Idag har jag för andra gången sett ut säsongerna 1-8 av NCIS, och så har jag sett halva säsong 9. Så nu ska jag snart börja på nästa serie: Numb3rs. Helt bra, men inte riktigt lika bra som NCIS. 

Idag har jag också tänkt tillbaka på de två senaste somrarna. Jag har saknat värmen och bergen och då kommer speciellt att tänka på den sommaren för två år sen då jag var i Kroatien och Bosnien. SC10. Förra sommaren var det SK11 - sommarkonferensen vi ordnade, där jag fick vara EventManager. Jag kan inte låta bli att fundera på hur denna sommar kommer att bli, vilken beteckning denna sommar kommer att få. 

SC10 - SummerChallenge 2010
SK11 - SommarKonferensen 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar