26 februari 2012

We are a team

Idag har det varit en väldigt fin dag, och FB har varit fullt med bilder och statusar berättandes om skidturer, vandringar på is och så vidare. Jag har inte hunnit vara ute så mycket, men jag har sett en stjärnklar himmel och en ostfärgad nymåne när jag åkte från Sion ikväll. 

Idag har jag spenderat nästan 6 timmar i Sion. Först åkte jag dit för att ha hand om media under mötet. Ett möte som var mycket bra - som vanligt måste man nästan säga. Efter mötet bjöds det på kaffe och tårta, och sedan hade jag och mitt mediateam en gemenskaps-/visionsträff. Eller vad jag nu ska kalla det. 

Det var väldigt fint att få sitta ner med alla på en gång - tror inte det hänt förr - och bara tala, diskutera, planera, gå igenom saker och uppmuntra varandra. Absolut något jag - vi - kommer att göra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar