6 februari 2012

Work

Måndag. Vardagen har börjat igen efter helgen och jag trodde mig inleda en mycket lugn och tom vecka. Något enstaka litet skolarbete, lovsångskväll, life, SFC, ett födelsedagsfirande och sedan avsluta veckan med ett möte i Sion. 

Nej, så blev det inte. Idag fick jag ett samtal från ett dagis, så nu får jag åka dit och jobba tisdag till torsdag! Spännande och roligt på samma gång! Det enda minuset är att jag får stiga upp x antal timmar tidigare än vad jag är van med. Så, nu har jag fått klämma ihop min vecka lite, men jag sade ju att jag vill ha lite mer händelser i min kalender. Så, nu har jag det. 

I övrigt har jag varit och handlat, fixat undan en sociologi-deadline, sett på NCIS och tagit det lugnt. Som någon kanske vet så limsa- och godisstrejkar jag. Med vissa undantags-regler så som bio och kalas mm. Men idag när jag var och handlade så var det otroligt svårt att inte köpa hem limsa! Fast jag lyckades stå emot, så bara tre veckor kvar nu. Det är inte bra att vara sockerberoende, men jag jobbar på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar