2 februari 2012

You light up the dark with Your love

Igår (onsdag) var dagen då jag steg upp innan klockan 8 och därmed chockerade en av mina kämppisar. Jag skulle iväg till sion till 9, men eftersom jag hade min bil utlånad skulle jag cykla. Skulle. Det visade sig att jag tappat bort mina nycklar när jag skulle åka varpå jag sökte igenom hela lägenheten. 

Senare visade det sig att jag inte tappat bort dem utan att de blivit "kidnappade" av min kämppis pojkvän av misstag). Han hade råkat lämna dem i fickan efter ett vindsbesök dagen innan. Så, eftersom jag skulle iväg så ringde jag min far och fick skjuts till sion utan nycklar och utlåst. 

Men hade ändå en fin förmiddag i sion med bön, palaver och sedan chillade jag där tills jag skulle till skolan. Blev också bjuden ut på lunch in i stan och efter det fick jag lunch till skolan. Inte illa. Plus att vi senare fick avsluta vår sista föreläsning innan 7:e mars efter ca en timme istället för att sitta tre timmar.

Sedan på kvällen bestämde jag mig för att ställa in den visionsträff jag planerat eftersom det blev så stor del som inte kunde komma. Så istället fick jag en kväll ensam hemma och såg en film. Somnade sedan tidigt med skön musik i bakgrunden ovanpå sängöverkastet. Så, jag gick aldrig och sova, jag bara somnade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar