11 mars 2012

I am waiting on You Lord

Rivstartar - och då menar jag verkligen rivstartar min slutspurt detta läsår med att ha närmare 23 inplanerade timmar av föreläsningar denna vecka. Detta betyder då också att jag kommer att vara i skolan fem dagar denna vecka = bättre struktur på vardagen. Äntligen!

Annars idag har jag fått vara eventmanager i Sion idag efter en liten paus på två söndagar. Skönt att få ha den uppgiften igen. Lite små-utmanande utan pastorer på plats, men hela gänget som var med och gjorde mötet idag var fantastiskt så det gick nog riktigt bra!
Jag  församligen!
EC12 Countdown: 24 dagar, 18 timmar




I'm waiting
I'm waiting on You, Lord
And I am hopeful
I'm waiting on You, Lord
Though it is painful
But patiently, I will wait

I will move ahead, bold and confident
Taking every step in obedience

I will serve You while I'm waiting
I will worship while I'm waiting
I will serve you while I'm waiting
I will worship while I'm waiting on You, Lord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar