13 mars 2012

Sunshine

Måndagen blev en väldigt lång dag, och det känns som om man hann göra massor av olika saker. Då först var jag ju faktiskt i skolan hela tre timmar. Lite små-chockad över all finska-konsumtion, men jag överlever. 

Därefter har jag hunnit diska, luncha med en vän, ströva på stan i det väldigt sköna solskenet med en glass i handen. Suttit vårsolens värme och njutit av att bara vara och det faktum att våren tycks vara här! Sedan har jag sprungit på stan en sväng och efteråt blev det skol-arbeten på kvällen.

Idag, blir det att gräva ner sig i en hög skolarbeten som har deadline idag och sedan blir det ut på en kaffe med en vän nu på eftermiddagen och sedan ikväll blir det Life med bästa tjejerna! Tror nästan jag ska placera mig på balkongen i vårsolen när jag skriver mina deadlines. Inte så illa det inte.


EC12 Sneak Peek

EC12 Countdown: 23 dagar, 6 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar