25 mars 2012

I feel You walk beside me

Sommartiden har börjat, och som protest mot detta så valde vintern att låta det snöa inatt. Ett plus är väl att det var blötsnö, vilket betyder (plusset alltså) att min bil är mycket renare nu!

Idag har jag varit ut på frukost med finaste Sannah innan det blev lite EC diskussion hemma och senare blev det dags att åka till Sion för att vara eventmanager. Konstaterade det idag också att jag från och med nu, alla EC-möten och fram till juni kommer att vara ev.man. på alla söndagsmöten utom sista söndagen i april. Kul och spännande! 

Ikväll blev det kebab och film med en av mina kämppisar och lite diskussion om framtiden medan vi väntade på vår mat. Intressant hur man bor tillsammans men ändå känns det så länge sen vi umgåtts. 

Denna låt har jag lyssnat på de senaste dagarna, och den har bara fastnat. Det är så att man fäller en tår samtidigt som man vet att det är sant; I'll see you again ... this is not goodbye. Jag vet inte varför, men denna låt talar mest till mig just nu. 


EC12 Countdown: 10 dagar , 16 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar