24 mars 2012

Don't have to be afraid

Återigen stannar jag upp och funderar vart de tre första månaderna försvann?! Det är redan 24:e mars och det är snart april och snart är också sommaren här! Vart försvann tiden?! Och kom ihåg; inatt flyttar vi fram klockan en timme till sommartid.

Idag har det inte hänt så mycket tycker jag. Jag har varit på kaffe med en av mina vänner på 1h+kök, shoppat en ny vårjacka, spenderat lite tid med Sannah innan hon åkte iväg för att starta körhelgen som FKF har. Jag har varit och sett på en ny bil, men inge napp danna gång och till sist har jag spenderat kvällen i lugn och ro med en film. 

I'm afraid of hurting someone.
I'm afraid that my dreams may not come true. 
I'm afraid of loosing what really matters to me. 
I'm afraid of being disappointed. 
But I don't have to be afraid, because I have God in my life. 

EC12 Countdown: 11 dagar 17 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar