16 mars 2012

I'll be alright

Har överlevt dag två med kryckor och är mer less än någonsin på dessa arma käppar! Jag gör framsteg och det tar inte lika sjukt längre att ta sig runt i lägenheten och under den vända jag lämnade lägenheten. Ser (tack och lov) väldigt bra ut med mitt mål om att vara kryck-fri till ECI like!

Dagens kreativa var när jag skulle försöka ta mig upp i badkaret och sedan att försöka få den uppvärmda maten till mitt rum. Lösningar: "klättra" via tvättmaskinen och sedan ner i badkaret och sitta på badkarskanten medan man duscha; maten ner i en påse (tallrik och allt) och hänga påsen på kryckan och gå försiktigt. 

Visst är det också ganska omständigt och jobbigt att åka någonstans när man har kryckor, men det går. Tog mig till Sion på ledarsamling nr1 denna helg och sedan hem tillbaka. Skönt att få komma ut härifrån någon timme också. Imorgon blir det ledarsamling nr2 och efteråt blir det att åka en sväng till närpes, via flygfältet för att plocka upp en av mina nyländska vänner som joinar oss i helgen. 

Dessa tre blir helgens sällskap...
I think it's safe to say that it's going to be a crazy weekend!

EC Countdown: 19 dagar, 18 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar