20 mars 2012

Soon it's here!

Kan idag konstatera att det är exakt en månad tills jag fyller 20(!) Ugh! säger jag bara och koncentrerar mig istället på det faktum att EasterConference 2012 närmar sig med stormsteg! Idag har också infilmningen av lifestory's börjat - ser fram emot att få se dem alla under konferensens gång. 

Making a lifestory! (bild: Mathias Holm)
Om två veckor och två dagar drar årets bästa konferens igång (enligt mig åtminstone) och missa nu inte detta! Dagen till ära har jag nu också mer eller mindre officiellt blivit tillfrågad hur jag tycker och tänker över uppgiften som Eventmanager. Ser  fram emot påsken! Jag tror EC kommer att bli kanonbra i år!

Med mitt knä gör jag framsteg varje dag och det känns skönt att kunna skippa kryckorna om jag så behöver, samt den frihet man har att kunna röra sig utan kryckor. Än ska jag väl stå ut en/en och en halv vecka med kryckorna bara för att ta det långsamt så det läker ordentligt. 

EC12 Countdown: 15 dagar, 17 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar