22 mars 2012

Two weeks left

Är så trött om kvällarna nu för tiden så jag somnar så fort jag lagt huvudet på kudden. Så bloggen blir lite halv-lidande. Igår i alla fall återvände jag än en gång till skolan och spenderade hela sju timmar där. Helt färdig återvände jag sedan hem.

Academill och kryckor är ingen bra kombination överhuvudtaget! Bara massvis med trappor överallt och tunga dörrar. Det finns hissar, men det hjälper inte alla gånger det heller. Så med lite värk i knä och helt slutkörd återvände jag hem på eftermiddagen.

Kvällen spenderades åt att städa lite och sedan satte jag mig faktiskt ner och började läsa en bok. Ett bra tag sedan men det var nog riktigt skönt. Till sist under kvällen tog jag mig an vårt smått enorma diskberg i köket med lite hjälp av Jossan när vårt torkskåp var fullt.

Idag har jag inte så mycket inplanerat, så det blir lite skolarbeten innan jag tar en chill-kväll och fortsätter läsa på boken och kanske en film eller två.

EC12 Countdown: 14 dagar, 6 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar