14 maj 2012

Don't let it go, we're almost there

Morsdagen kom och gick. Jag spenderade först dagen med att åka till Solf och hälsa på min mor. Lagade tvårätters middag och var där någon timme för att fira henne. 

Senare spenderades några timmar i Sion, nu lite senare eftersom vi bytt till sommartid; mötena börjar kl 18 istället för kl 16. Ett riktigt fint möte och för att uppmärksamma morsdagen bjöds det på glass och saft/kaffe. 


Kvällen ingen spenderade jag med finaste Sannah genom att komma bort från vardagen en liten stund och sökte oss ut i Vasas skärgård och satt vid vattnet i någon timme, bara vi två och inte ett ljud av något annat än från naturen och fågellivet. En liten vardagspaus med finaste sällskapet och lite smått-och-gått att tugga på. I den andan fortsatte jag måndagen genom att se massor med filmer, laga god mat. 


Mot kvällen återvände jag till vardagen genom att spendera kvällen med mina sambos då vi kollade på hockey och sedan har jag spenderat lite tid åt att försöka reda upp min sommar och höst. Inte lätt alla gånger men vi hoppas på att det löser sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar