15 maj 2012

There's always hope!

Känslan av att pusselbitarna så småningom börjar falla på plats! Den är ju bara för fantastisk! Inget är bestämt eller egentligen ordnat än, men det börjar se lovande ut! Har fått ihop två kurser till sommaren och ska på måndag få ihop den tredje och sista så jag kan söka sommar-studiestöd så jag överlever utan jobb. 

Jag är - om jag ska vara riktigt ärlig - ganska nöjd med att inte ha ett heltidsjobb i sommar. Småjobb kanske blir aktuella här och där, men främst ska jag njuta av sommaren! Jag ska roadtrippa, vara på läger både som deltagare och ledare, grilla och en massa annat jag inte vet om ännu. 

Gällande lägenhet så ser det just nu lite ljusare ut, jag håller både tummar och tår att det ska ordna sig och att jag gillar lägenheten/läget/hyran. En kombination av de tre är inte alltid det lättaste kan jag säga er. Mitt i allt detta bestämde jag mig sedan för att vårstäda min dator. Ett större projekt än jag trodde när jag insåg att jag hade närmare 20 000 bilder på datorn. Ja, ni läste rätt. Nu är det dock nere i 1 100 bilder. 

I trust in Your plan for me! I know everything will be alright with you by my side! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar