26 maj 2012

Euphoria

En skön lördag. Jag har inte blivit mycket klokare med tanke på de val som står framför mig, men just nu tar jag inge stress över detta. Det ordnar nog sig, och ja - jag måste ta några beslut, men inte idag. 

Har spenderat större delen av dagen (vad jag trodde) ensam hemma. Det tills en av kämppisarna yrvaket kommer in i rummet tio över fyra på eftermiddagen. Hon hade sovit längre än mig! Det är ganska duktigt gjort, men då hade hon också kommit hem ganska sent på natten. 

Under kvällen har jag cyklat till smedsby efter en bil. Lagat massor av champinjoner inlindade i bacon, och inne i champinjonerna (ta bort foten) hade jag koskenlaski-smältost, och detta tog jag med till kvällens grillfest som "förfest" till eurovison. Och allt detta ute i Sundom tillsammans med fint folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar